Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Malta next summer!


Inlägget skrevs : 2011-10-31
Klockan : 22:46:52
Blev ett dubbelt träningspass idag. Efter fysen så gick jag hem i drygt två timmar, sen iväg till hallen igen och körde lite skott för den var ledig så varför inte passa på tänkte vi! Så jag är rätt trött nu. Ska lägga mig och äta äpple och kolla på One Tree Hill hehe. Nu har även Linn och jag bokat våran språkresa till Malta nästa sommar! :) Så nu är allt klart! Vi kommer att bo i värdfamilj. Vilket jag var lite skeptisk till först, men nu börjar jag förstå att det kan nog bli rätt intressant och kul. Man kommer ju ändå få umgås lika mycket med sina kompisar och ha samma tillgångar till allt osv. Så jag är jättepeppad nu!! :)


Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

sv; joo men halloween som är så mysigt! :D



önskar att jag var bättre på att fira.. men vi hade lite fakepumpor och spindlar och spöken i huset iaf.. buuuh... ;)

2011-11-01 @ 10:44:30
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

sv: tack! :D



jag blev riktigt nöjd faktiskt.. men alltid lika jobbigt nör man ska klippa av sig sitt långa hår... :(

2011-11-01 @ 20:52:11
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0