Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Goodnight


Inlägget skrevs : 2011-09-30
Klockan : 22:45:06
Var iväg och tittade på A-lagsmatch förut med vänner. Nora förlorade tyvärr, dom spelade inte så bra. Men kul att träffa mina flickor i varje fall! När jag kom hem hade pappa varit så snäll och köpt godis åt mig, så de åt jag upp. Var inte så mycket (sån tur va) för då skulle jag nog ha haft ont i magen just nu, hehe. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag ska upp vid 9 imorgon. Ska iväg och döma innebandy vid kvart i tio. Kuligt! Vet inte riktigt när vi hörs imorgon för vet inte vad mina planer är än, men vi får se. Nån gång under dagen eller kvällen i alla fall. Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0