Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ännu ett Nationella klart och stryket


Inlägget skrevs : 2012-04-03
Klockan : 16:57:18

Det är så jobbigt väder ute just nu. Det har varit jättefint och soligt idag, men det är kallt. Kallt som tusan. Jag vill ju ha värme! Eller vi vill ha, eller hur? Så jag hoppas att den är påväg, igen.

Hur har eran dag annars varit? Min har varit bra! Lång tisdag har det varit bara, men det har gått bra. Jag, Lotta och Linn gjorde Engelska Nationella Muntligt idag. Det gick riktigt bra faktiskt! Jag sa bara ett ord på svenska några gånger, "asså". Haha, när jag tappade bort det engelska ordet ungefär. Men det gör nog inte så mycket, vi pratade på bra om det vi skulle diskutera om. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så ska jag ställa henne den stooora frågan.. Om hon vill bli med till gymmet! Där var jag lite spänningsfull. Nej men hon vill att jag ska "lära henne" några maskiner och sånt så hon kan börja köra. Annars kanske jag ska träffa Linn och Lotta en sväng ikväll, men vi får se.


Ph; Weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0