Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fin måndags kväll


Inlägget skrevs : 2012-04-02
Klockan : 21:17:35

Hej! Ikväll har jag varit hos min morbror & moster och firat min morbror som fyllde hela 62 år. Lite släkt fick man träffa + andra, alltid lika trevligt! Gosa med mina bästa också, Olle och Max. Tackar jag aldrig nej till. Men nu så har jag tackat för kvällen och bytit om till myskläder. Väntar på ett telefonsamtal, annars gör jag inte så mycket. Vad gör ni? Hoppas att ni har haft en bra start på veckan. Har ni påsklov nu förresten? Eller får ni det på torsdag precis som mig? Kram!


Från min Instagram. Lägg till mig ni som har - juliafalling (kanske går med fälling också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0