Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kvalitétstid


Inlägget skrevs : 2012-04-03
Klockan : 21:59:50
Ikväll har jag varit på lite kvällsfika och snack hos Linn med Charlotta. Det var väldigt trevligt! Allt för sällan man träffas såhär på kvällskvisten och bara pratar igenom livet litegranna. Det behövs. Även fast man träffas hela tiden i skolan så kan det vara kul. I höst sen så kommer ju inte vi att göra de då alla kommer gå på olika skolor (några på samma ioförsig), så då behövs såna här kvällar!

Nu har jag landat i sängen och ska kika lite på datorn innan jag tar och öppnar upp min bok. Imorgon är det sista dagen innan påsklov då vi har påsktävlingar på torsdag, kan inte beskriva hur skönt det är!

Kram och sov så gott vänner!


Kommentarer
Postat av: L I N N

Gaah va läskigt, jag publicerade nyss ett inlägg om kvällen och valde att lägga in bilder sen i sommras på summercamp och så kollar jag din blogg och du har också bild därifrån, HAHA va ironiskt! :d

2012-04-03 @ 22:25:40
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0