Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Låt vägen visa vart du hamnar


Inlägget skrevs : 2012-04-06
Klockan : 19:06:04
Efter jag har ätit middag om en liten stund så möter min vän Erika upp mig och vi går och hyr film och köper lite gottigott. Sedan beger vi oss hem till henne för att tillbringa kvällen där. Väldigt trevligt och mysigt ska det bli! Jag kommer inte att uppdatera något mer ikväll för jag tror nog att jag kommer hemcyklandes rätt så sent ikväll/natt, så vi hörs igen imorgon helt enkelt. Jag hoppas att ni alla får en fin kväll och har roligt! Det är det viktigaste. Puss och kram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0