Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fotbollssnack á la Julia


Inlägget skrevs : 2012-02-29
Klockan : 22:19:38

Sitter och kollar på träningsmatchen (vänskapsmatchen) mellan Sverige-Kroatien. Sverige spelar riktigt bra ikväll! Dock gjorde vi ett självmål i första, klapprutten Jonas Olsson. Kommunikationsfel mellan Isaksson (målvakten) och Olsson. Men Zlatan är verkligen på sin plats idag, helt otroligt bra är han! Den/Dom som säger att han är dålig förstår jag mig faktiskt inte på. Jag blir rent ut sagt förbannad på dom. Man behöver inte tycka att han är topp tre i världen (vilket jag tycker och vilket han är), men man ska fan inte säga att han är dålig. Utan honom i landslaget skulle det inte vara detsamma. Man ser ju vilken jäkla respekt dom andra har för honom. Men folk verkar inte se det. Nej jag blir bara irriterad! Men det är min åsikt.

Säger godnatt nu eftersom matchen slutar snart och då kryper jag ner i sängen. Ska nog börja läsa "Zlatanboken" då också lite innan jag somnar. Puss och kram vänner, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0