Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Inte något intressant, men en dag ur mitt liv


Inlägget skrevs : 2012-02-27
Klockan : 20:55:18

Första skoldagen efter årets sportlov. Hur var det då? Jo men helt okej. Var rätt trött under dagen, men det är man väl alltid efter ett lov och allmänt på måndagar. Var kul att träffa klassen igen i alla fall. Ida och jag stack och solade efter skolan innan vi gick hem. Vi drog iväg på träning vid 18, och så mycket jag svettades var nog länge sen jag gjorde. Jäklar vad vi körde! Blir skitbra detta känner jag.

Nu ikväll har jag inte gjort värst mycket. Ätit mat och pluggat med min bror - vilket inte gick så värst bra. Han skulle förhöra mig till provet jag har imorgon, men han kan aldrig vara seriös den gossen. Inte är han lik mig heller! Hihi. Jag ska kika lite mer på det när jag går och lägger mig sen, men tror jag kan det ganska så bra. Nu ska jag snart titta på det nya programmet "Smash". Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0