Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag är nog lite kär i våran huvudstad, men vem är inte?


Inlägget skrevs : 2012-02-25
Klockan : 19:49:33
Hej på er! Nu har jag landat här hemma efter tåg och bussåkande från Stockholm. Jag har haft en riktigt bra och mysig kort helg däruppe. Shopping i 7 timmar igår med mamma. Summan på allt blev allt mer än låg, men äsch! Man är ju inte i Stockholm varje dag. ;) Åkte hem till min kusin och hennes son på kvällskvisten och käkade gott och vi sov även där. Vi pratade gamla minnen och minnen som jag inte har varit med om då jag inte var född än när dom hände. Kul att prata om sånt, både bra som dåliga minnen. Imorse blev det tidig uppstigning vilket jag inte har varit van vid denna vecka så det blev lite kämpigt haha.. Åkte in mot city för att möta upp P-H. Gick och käkade på ett supergott ställe! Victora hette det, kan rekommendera det. Ligger vid Kungsträdgården. Vid fyra gick sen vårat tåg hemåt. Jag hade lite svårt att stiga på det, men samtidigt inte.. Man vill såklart hem, men jag skulle inte ha haft något emot att stanna där uppe några dagar till (eller veckor, månader, kanske år..) Ska faktiskt upp dit nästa helg igen! Kommer berätta imorgon om vad jag ska göra där uppe då.

Nu ska jag alldeles snart hoppa ut till soffan med godispåsen och min loka och sätta mig till rätta framför Melodifestivalen. Har hört att Danny ska vara med ikväll och han brukar väl inte precis vara dålig, så jag hoppas att denna deltävling är lite bättre än förra veckans i alla fall. Vad gör ni ikväll?

Min shopping kommer här.







Ja ni ser ju själva vad mycket fint och välbehövligt jag fick med mig hem.

Stötte även på ett par kändisar däruppe (konstigt..). Så som två utav Pistvakt-killarna,Dennis från The Voice Sverige och en utav Timoteij tjejerna. Tycker sånt är himla kul hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0