Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Naturel beauty


Inlägget skrevs : 2012-02-22
Klockan : 12:29:00
Godmorgon på er!
Hur har ni sovit inatt? Jag har sovit lite halvdåligt faktiskt. Vaknade imorse av att det var nästintill storm utan för fönstret. Vädret vill sig inte idag.. Det blåser och regnar. Inget vi tycker om! Jag har inte hunnit med att göra så mycket under förmiddagen. Ätit frukost och virkat lite på mina shorts är väl det enda. Nu tänkte jag sätta på mig lite kläder och börja plugga lite. Har en del saker som väntar nästa vecka. Blir även gymmet senare idag, mycket skönt. Kram!


Kommentarer
Postat av: soffiproppus

DU ÄR SÅ SNYGG ALLA TIMMAR PÅ DYGNET HJÄRTAT!

min pudding ;* killarna får ställa sig i kö bakom soffiproppan! Puss på dig!

2012-02-22 @ 22:56:06
URL: http://somsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0