Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

onsdag 22 februari


Inlägget skrevs : 2012-02-22
Klockan : 21:10:17

Inte en så händelserik dag, men ett jäkligt bra gympass blev det med Julia i eftermiddags! Beach 2012 verkligen! Väldigt kul att jag har kommit igång så pass bra med gymmet nu, det är så härligt och skönt!

Vad har ni haft för er idag? Jag sitter just nu i soffan framför "Den hemlige miljonären". Usch vad hemskt det är. En tjej som har/har haft leukemi som "miljonären" hälsar på. Styrke kramar till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0