Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 15


Inlägget skrevs : 2012-01-17
Klockan : 21:35:29
Min senaste utomlandsresa. I somras var jag på kryssning tillsammans med min pappa och bror, och då var ett utav ställena till Danmark, Bornholm. Och det är ju utomlands. Annars var min senaste solsemester (som det blir vi åker på om vi åker utomlands annars) till Malta när jag var 12. Våren i slutet av sexan var det. Så det var ett tag sen. Men jag ska ju faktiskt till Malta i sommar, igen!! På språkresa denna gång tillsammans med en vän, utan föräldrar (som ni säkert redan har läst men ändå!). De ni! Haha. Nej men det ska bli riktigt, riktigt roligt och spännande! :) Så det var väl de då.


Ph: Google. En riktigt fin plats i Malta.

Kommentarer
Postat av: filippa

Sv; Hatar skolan just nu , hinner inte med något privat liv ... Men det blir nog bättre snart .. Hade ju typ inget förra terminen så allt kommer la nu antar jag :)



Vilken klass går du i ? :)

2012-01-17 @ 22:34:43
URL: http://fiiliippas.devote.se
Postat av: filippa

Hahah , jo nationella är ju något jag inte riktigt ser fram imot.. haha , Lycka till! :)

2012-01-18 @ 16:57:37
URL: http://fiiliippas.devote.se
Postat av: filippa

Sv; Kan man inte läsa igenom lite bara ? Typ det man haft nyligen så man kan lite iaf ??? :)

2012-01-18 @ 17:15:10
URL: http://fiiliippas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0