Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

7 januari


Inlägget skrevs : 2012-01-07
Klockan : 13:52:43
Godeftermiddag!
Sovit gott inatt? Det har jag gjort. Somnade vid ett ungefär och vaknade vid 12. Alltså sov jag 11 timmar inatt.. Brukar ni sova så mycket? Eller blir det oftast 9 timmar? För mig ligger det mellan 9-11 timmar, på helger. På vardagar är det mellan 8-9 timmar. Det är väl rätt bra tycker jag! Aja, än så länge idag har jag hunnit med att duscha, diska, äta frukost och göra mig iordning. Mamma och Per-Håkan kommer och hämtar mig och Gustav snart för att ta en tur till Vedevåg och fira kusinbarnet Max som fyller 7 år! Stor pojke börjar han bli. Det blir fullrulle idag för ikväll ska vi hem till Svenssons och ha det trevligt, så jag vet inte om vi hinner hem emellan.. Det återstår att se. Kanske inte bloggar, men som sagt vi får se. Ha en jättebra lördag! :)


Bild tagen igår. Inte så snygg men, håret risigt o ja, men jag bjuder!

Kommentarer
Postat av: MAJS

sv; Hihi tack! de blir det faktiskt :) <3

2012-01-08 @ 00:40:31
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0