Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ögongodis för hela slanten


Inlägget skrevs : 2012-01-15
Klockan : 15:02:16
Matchen i förmiddags mot Kumla slutade 2-9. Riktigt surt att det skulle bli så många insläppta mål och inte mer till oss. Det var vi faktiskt värda. Jag hade minst 5 chanser att göra mål på, men ingen boll satt.. Vad frustrerad man blir på sånt. Kämpade gjorde jag i alla fall och jag är helt okej nöjd med min insats. Nu har vi två veckor på oss att träna upp oss ännu mer tills nästa match. Fight until the end!

Jag tänkte inte göra så mycket nu under eftermiddagen. Har kikat lite på spanskan och skrivit lite. Kan det i princip redan och läxan är tills på torsdag, så det är nog lugnt med de för min del. Ska nog kika på ett avsnitt av OTH säsong 9 som nu har kommit ut (!!!).


Vilket ögongodis.. Åh ♥

Kommentarer
Postat av: filippa

Ååååh , ÄLSKAR bilden !!

2012-01-15 @ 15:08:21
URL: http://fiiliippas.devote.se
Postat av: ems

åh satan så snygg han är!

2012-01-15 @ 18:42:34
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Bambi

Åh jaaa visst är den!! Superhet :D Hoppas verkligen jag vinner den (på auktion)! så man kan gå runt på stranden och visa hela härligheten haha :D nämen färgen är helt underbar :D

2012-01-15 @ 19:53:49
URL: http://nattstad.se/bambis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0