Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Träna förgyller vardagen


Inlägget skrevs : 2012-01-25
Klockan : 16:03:35
Hej och hå vad skönt det var att träna förut! Första gången på 1 vecka och 3 dagar. Faktiskt länge för en tjej som annars spelar innebandy och tränar gym. Det blev inte ett så jättehårt pass på gymmet idag, men man kan ju inte gå ut hur hårt som helst. Då skulle kroppen reagera lite konstigt tror jag. Imorgon kör jag innebandy igen, får se hur det går med snuvan som är kvar. Sen gym på fredag! Yeah nu lever jag! Hihi. Tränar ni något? Isåfall, vad? Nån sport eller gym t.ex.? Jag älskar att träna i vilket fall och tycker man ska ha något att hålla på med! :)

Nu sitter jag i köket med hög musik på och har precis diskat klart efter mitt kladdkaka-bak. Jag bakar aldrig och detta var nog kanske min andra gång jag gör kladdkaka..? Hehe. Jag hoppas den blir god!


Den här kroppen hörni... Den vore det väl inte så fel att ha? Något att satsa på till beach 2012..?
Alltid bra att ha mål!

Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv: HAHAHA jaa! Skratt förlänger livet! :D

2012-01-25 @ 19:31:00
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0