Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

We made it through storms made it through rain


Inlägget skrevs : 2012-01-19
Klockan : 17:32:38
Idag har jag känt mig lite piggare. Vilket har varit skönt. Halsen är den samma, men det försvinner väl nån gång snart hoppas jag. Dagen i skolan har varit riktigt lång. Känns som vi har hundra lektioner som är hundra timmar långa också... Nej torsdagar gillar jag inte. Det som är positivt med den dagen är väl att det är fredag dagen efter! Riktigt skönt. Hur ser eran helg ut? Imorgon efter skolan tar jag kanske mig en sväng in till Örebro. På lördag ska jag döma två matcher på förmiddagen, gå på teater med mamma på eftermiddagen, kvällen har jag inga planer. Söndag blir det färgning och kanske fototime med tjejerna och gymmet. Får se vad jag hinner med. Så ser min helg ut i alla fall! :)

Nu ska jag snart gå ner till träningen för att vara med och kika lite på tjejerna. Tränar som sagt inte, men ska skjuta lite tänkte jag. Ha en fortsatt trevlig kväll!


Dagens outfit får ni här också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint! :)

2012-01-22 @ 20:06:28
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0