Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

1 mars


Inlägget skrevs : 2012-03-01
Klockan : 17:36:48
Just nu känns det som att tröttheten tar över. Jag sover bra om nätterna, mellan 8-9 timmar vilket man ska göra så jag vet inte riktigt vad det är. Men det behöver väl inte vara något speciellt heller. Skoltrött är jag i vilket fall inte, vilket jag inte hoppas bli denna vår! I vilket fall, skoldagen har varit väldigt lugn. Fick reda på mitt spanska prov och resultatet blev överförväntan! 2,5 poäng ifrån MVG och jag sänkte mig liksom till G i höstas? Förstår ni vad bra det var! Hihi, jag är superglad! Min lärare blev självklart också glad för de, så nu borde jag väl bli höjd igen kan jag tycka. Keep going säger jag till mig själv! Nu är det dags för kvällens innebandyträning. Hoppas den går bättre än i tisdags. Sticker hem till mamma sen och provar mina två klänningar som nu har kommit! Så det är inte säkert att vi hörs igen beroende på när jag kommer hem, men vi får se. Ha det bra tills imorgon annars!


Ph; Weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0