Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

A day off


Inlägget skrevs : 2012-03-27
Klockan : 12:50:53
Jaha, den här dagen blev ju inte som planerad. Sov väldigt dåligt inatt pga magvärk. Märkte på engång när jag vaknade imorse att jag har fått alldeles för lite med sömn och måste somna om, så det fick bli så att jag gjorde de. Usch, hatar att vara hemma från skolan. Men samtidigt så gör man ju inte bra ifrån sig om man känner sig trött och utpumpad litegranna. Har nu varit och köpt mig en Ben & Jerry's. Får lite ångest över att se hur jäkla mycket glass det är i en sån, haha.. Sällan jag orkar stoppa i mig hela när jag har ätit en sån. Aja, lite gott måste man ju få unna sig när man inte är helt hundra, som idag.


Ph; Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0