Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dags för finalen i Melodifestivalen


Inlägget skrevs : 2012-03-10
Klockan : 19:16:02
Denna lördag sammanfattas rätt bra med ett ord: Innebandy. Från 11 till 15:30 har jag varit nere i idrottshuset i sträck. Spelade själv match först mot ÖSK, förlorade med 2-5 men vi spelade på väldigt bra! Match imorgon igen så vi ger järnet då! Efter matchen var det dags att byta om till domarkläder och andas lite innan jag gick ut på planen igen och dömde denna gång. Det gick också bra. Nu är jag helt slut. Skönt med en hemmakväll framför Mello-finalen med godis. Tackar jag absolut inte nej till ikväll. Vad gör ni för något? Hoppas ni har det bra var ni än är och vad ni än gör!

Kvällens fråga: Vem vinner Melodifestivalen 2012?
Jag tror att Loreén eller Danny tar hem det. Vilket jag också vill att någon utav dem ska göra!


Det får bli en tjusig bild på programledarna.

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)

Så besök gärna min blogg:)

Kram



Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

2012-03-10 @ 19:37:35
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0