Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Don't go without saying goodbye


Inlägget skrevs : 2012-03-08
Klockan : 21:25:20
Jag har kommit fram till att jag knappt kommer få andas under denna helg. Imorgon efter skolan ska jag döma en "cup" med min kompis och domarkollega Linn, efter de iväg och handla och sedan ut till klassen som är en bit utanför Nora där vi ska vara under natten och ha det skojigt. Upp på morgonen för att äta frukost och dra sig iväg mot match vid 12. Hem, plugg och Mello-finalen. På söndag är det dags för match igen, sen plugg under eftermiddagen och packa ihop och dra sig mot pappa. Efter ikväll kommer jag inte komma hem förens på lördag eftermiddag. Det känns lite halvt sådär, men jag vet ju att jag kommer ha det roligt under tiden! Med min fantastiska klass också. Det blir väldigt bra trots nog tröttheten som kommer ta över litegranna. Men det är min helg de. Hur ser eran ut? Lika mycket eller är det lite lugnare? Som ni säkert har förstått med detta inlägg så hörs vi inget imorgon utan det blir under lördagen någon gång. Ha en fin dag imorgon och njut av att det är helg! Puss och kram från mig!


Kommentarer
Postat av: emma

Min helg har varit fullspeckad verkligen! Inte tagigt det lugnt 2 sekunder ens känns det som. Haha och inte mycket sömn heller ;) Jätte kul var det i alla fall med klassen i fredags/lördags! Det får göras om tycker jag! :)

2012-03-11 @ 18:19:29
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0