Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag längtar som en dåre till dagen då jag står där


Inlägget skrevs : 2012-03-01
Klockan : 21:57:48
Ena klänningen (den som jag ska ha till skolavslutningen) satt som en smäck! Skitfin blir den. Tyvärr får ni ju inte se den förens om drygt 3 månader, hihi. Den andra som jag hade tänkt ha till middagen på kvällen satt dock inte lika bra. Den var jag mest förtjust i när jag hade sett dom båda på internet, men på så blev den inte lika bra. Jag hittade en annan svart väldig snygg och enkel också, så jag har beställt hem den också för att prova den så vi får se vilken det blir. Spännande!

Har tagit mig hem från mammsen nu och landat i min nästan för sköna säng. Behöver snacka med en liten kille innan jag ska sova så jag hoppas att han loggar in på facebook snart, annars blir det surt för honom hihi.. Men vi hörs imorgon efter skolan och gymmet som jag även går till en kortis. Har match på kvällen imorgon så det blir inte alltför hårt. Godnatt säger jag till er, hoppas ni sover så gott!


Kommentarer
Postat av: ems

finis! :D

2012-03-02 @ 15:38:25
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0