Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Man kan inte vara bäst på allt


Inlägget skrevs : 2012-03-26
Klockan : 14:27:12

Hallå! Mår ni bra?
Dagen i skolan har som sagt bestått av bara volleyboll. Det gick väl inte så jättebra för oss.. Vann en match utav 5 och kom sist sedan i slutspel utav alla sex klasser. Jag hade i vilket fall inte väntat mig att vi skulle vinna eller något sånt, vilket var skönt för då hade man inte så höga krav på en själv eller "laget" om man säger så. Dock dom första två matcherna blev väl lite tråkiga då många av oss var lite griniga, man var trött och ja, lite kommentarer flög här och var. Jag blev sur på mig själv ett antal gånger då det inte gick som jag ville med bollen, och det går ju ut över dem andra med vilket är lite tråkigt tyvärr. Men vi alla kom upp oss sen och spelade de tre sista matcherna bra!

Nu är jag lite slö här så jag tänkte softa i soffan och kanske tillochmed slumra till en stund. Plugget tar jag senare! Kram!


Ph; Weheartit.com
- Min mobil vill inte samarbeta med mig just nu så kan inte lägga upp bilder från dagen. Kanske kommer senare.


Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv; HAHA var lite ironisk också, men i helhet var/är vi ju inte speciellt bra. Hehe men nu är det över! I sista matchen vet jag inte va vi höll på med, tror vi va lite trötta om man säger så ;)

2012-03-26 @ 19:48:25
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är samma "problem" tror jag alla åren, man märker rätt tydligt på de andra lagen, som 9B, 9D och 9F t.ex. de är jätte sammansvettsade, skrattar och liksom leker medans vi är fullt allvarliga, blir arga på oss själva/varandra, vi går in i oss själva och blir nästan lite "ego". Tror de är det vi förlorar på... men när vi fick igång spelet och vi hade sörvarna gick det helt okej, men över lag var vi inte speciellt bra mot de andra... ;) Men de var bra kämpat av oss alla tycker jag!

2012-03-26 @ 21:14:40
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0