Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu är det dags!


Inlägget skrevs : 2012-03-03
Klockan : 12:31:05
Skinande sol ute och vårvädret är här. Idag skulle jag egentligen inte vilja sitta i en bil i ett par timmar, men jag ska ju upp till Stockholm så det gör man väl nästan vad som helst för! Jag har inte så mycket tid till att sitta här nu. Jag måste fixa mig och sedan åker jag och pappa iväg. Min kväll kommer att bli superbra om det blir som jag hoppas och har tänkt. Jag tror inte att jag kan bli lyckligare då. Jag hoppas ni får en jättebra och fin helg! Tänkte göra ett tidsinställtinlägg tills imorgon, men eftersom jag knappt har nån tid nu så får jag lov att skippa det. Jag har ingen aning om när jag kommer hem imorgon, för audition kan ta från 2-6 timmar, så det är svårt att säga. Men vi hörs nog imorgon kväll ändå när det än blir. Puss och kram till er alla!! Håll tummarna för mig nu!


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: det får vi absolut göra! och det kan nog vara en fördel att sjunga på svenska, lätt! :D lycka till igen !

2012-03-03 @ 16:54:08
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: william

ha det så roligt i stockholm:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så himmla snällt sagt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-03 @ 23:27:54
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0