Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tonight, I will bring you home to me


Inlägget skrevs : 2012-03-14
Klockan : 21:10:06
Det har faktiskt varit skönt att ha haft en ledig eftermiddag och kväll utan någon speciell aktivitet. Även fast jag är van att ha det nästan varenda dag så behöver man ha en dag man inte gör så mycket på. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan "ta hand lite om mig själv" innan jag kryper ner i sängen. Det låter som ett bra avslut på denna dag och kväll! Vi hörs imorgon igen goa ni, kramar från mig!


Ph; Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Ja så det är ju jätte bra, tycker Bosse är super som lärare faktiskt! Men det blir nog bra för alla skulle jag tro :)

2012-03-14 @ 21:20:04
URL: http://onllyyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0