Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tuff dag


Inlägget skrevs : 2012-03-14
Klockan : 17:02:19
Idag har jag och alla andra nior haft Nationella i något utav NO-ämnena kemi, biologi eller fysik. Min klass och alla andra nior på min skola hade i fysik. Jag kan väl säga att det gick bra. Inte super bra, men absolut inte dåligt heller. Det är jättesvårt att säga vad man kommer få för betyg, men godkänd blir jag nog. Nästa vecka ska vi göra Labben som vi även skrev idag. Hoppas det har gått bra för alla er andra nior! Har även kört Afrodans på A-tiden i skolan idag. Riktigt roligt! Men jobbigt! Det är två stycken afrikaner fast som bor/kommer ifrån Frankrike (?), plus en svensk tjej. Så det är fransktalande som gäller. ;) Men det är riktigt roligt!

Just nu halvligger jag i min säng framför tvn. Jag är rätt trött kan man väl säga. Vanligtvis så hade jag tränat idag på gymmet, men jag får inte träna förens på söndag (då det är match) pga mitt lår som jag har ont i. Har förmodligen överansträngt mig, får mig en lårkaka eller något sånt kanske. Inte så roligt, men då får man vila helt enkelt. Så jag ska bara ta det lugnt här hemma. Måste plugga nu också så jag ska sätta igång med det så jag slipper sitta hela kvällen med de sen. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

För mig tycker jag det rätt bra, men är ju så himla svårt att veta... de är ju så konstiga regler och skit läroverket har...så man vet ju inte :)



Svar: Jaha ja, men det är ju alltid kul med det :)

2012-03-14 @ 18:18:30
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: maja

sv; Jaa ellerhur, det blir skit bra!

Jag fick vara hemma.. Pappa sa att jag skulle vara hemma om det började brinna för pannan var över eldad.. känns ju bra haha ;)

pussar!

2012-03-14 @ 19:30:52
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: soffipropp

omaaaaaaaaaaagaaad vilken snygg brutta!!

hon är min :* PUSS

2012-03-14 @ 21:33:46
URL: http://somsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0