Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu ska vi visa vilka det är som dominerar


Inlägget skrevs : 2012-03-02
Klockan : 18:08:34

Härlig skoldag idag. Idrotten var nog roligaste på länge. Vi körde dans till något program (typ som wii och sånt) och jäklar vad kul det var! Våran lärare stod och skrattade lite åt oss.. Att det såg kul ut förstod vi haha. Erika och jag tog oss en sväng till gymmet efter skolan. Köttade med två kill-klasskompisar. Vi lär bli biff till sommaren! Eller varför just sommaren, till hösten också. Nu laddar jag upp med dunka-dunka musik inför matchen ikväll. Samling om en stund, har nog aldrig varit mer på topp!!

Hoppas ni får en lyckad fredagskväll! Kram kram!


Ph; Weheartit.com
- Fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0