Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vi kör på lite text och ingen bild - Gårdagen


Inlägget skrevs : 2012-03-05
Klockan : 17:17:15
Hej på er!!
Igår var jag helt död när jag kom hem från Stockholm så jag orkade verkligen inte skriva något blogginlägg. Hoppas ni förstår mig. Men tänkte att ni skulle få höra lite om min dag som var igår nu istället.

Kl. 8:30 var pappa och jag på plats i kön vid Hovet. Det var fullt med folk så kön var väääldigt lång kan man säga. Det gick en timme, två timmar.. Tills dom började släppa in folk. Alltså, vid 11 öppnades dörrarna till inskrivningen. Med andra ord fick jag vänta ytterligare ett par timmar, två timmar till ungefär innan jag kom in. Då hade vi stått ute från halv nio till ett, kallt? Jo tack!! Jag kände inte mina tår när jag kom in kan jag säga. Men klaga gjorde jag inte. När jag väl kom in så fick jag mig en nummerlapp och gick in i salen där allt folk var och där man då väntade på att få sjunga. Det var verkligen smockat, men hur kul som helst att se allt folk och att vara där! Grymt var det. Vid ungefär fem kom jag in och fick sjunga. Tyvärr hade jag inte turen på min sida denna gång (alltså fick jag mig ett nej och gick inte vidare), men det gjorde mig faktiskt ingenting. Jag hade inga förväntningar alls om det här, bara att det skulle vara roligt och att man skulle ta vara på tiden där. En ny erfarenhet inom musiken är det verkligen, och jag är helnöjd och stolt över att jag tog mig dit. Nu vet jag i alla fall hur allt är och hur det går till, så vi får se om jag kanske söker nästa år igen. Då har man utvecklats ytterligare ett snäpp, bara att köra!

Så det var min dag de (sammanfattat). Ångrar inte en sekund av det!!
Nu är det dags för mig att göra en labbrapport till kemin. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0