Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dags för läggdags snart..


Inlägget skrevs : 2012-04-18
Klockan : 22:30:53
Nu har jag gjort mitt första inlägg på Blogroom. Gå gärna in och kika. ;)

Jag skrev ju förut att jag skulle på Kungfu här ikväll, men det blev inte så då jag inte alls hade lust faktiskt. Jag vet inte riktigt varför för jag tycker ju det är roligt, men jag fick värsta beslutångesten, så jobbigt är det. Och när man får det så kanske man ändå inte vill vad det nu är, riktigt mycket? Så jag tog mig en promenad på dryga 30 min istället. Det var skönt de med. Nu sitter jag och tittar på Barcelona - Chelsea, där ställningen just nu är 0-1 till Chelsea. Inte bra... Ska kolla klart på matchen sen krypa till kojs. Imorgon väntas det engelska nationella läs och hör i 3½ timme, så gäller att vara pigg! Kramar, godnatt!


Ph; Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: ems

sv: tack underbart söta du! :D <3

2012-04-20 @ 18:26:56
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0