Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En arg Julia.


Inlägget skrevs : 2012-04-10
Klockan : 13:55:44
Nu är jag riktigt arg och frustrerad kan jag säga er. Mitt hotmailkonto har spärrats utav hotmail för att dem tror att det är någon som har varit inne på min hotmail och skickat en massa spam till folk. Vilket det är någon som har gjort också för min pappa och mamma hade fått något konstigt ifrån mig, men som inte jag hade skickat. Fan, har folk inget liv eller!? Vill bara förstöra för andra. Ni är inte värda ett skit ni som håller på så. "Alla är värda lika mycket", fan inte ni. Usch på er, usch.

Så nu ska jag försöka låsa upp mitt konto igen, men det verkar inte vara det enklaste..

Kommentarer
Postat av: ems

åh jag har med råkat ut för det där engång. så suur!

2012-04-10 @ 16:38:35
URL: http://bookofems.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0