Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Trots det dåliga så tar det bra verkligen över


Inlägget skrevs : 2012-04-10
Klockan : 16:35:52
Nu tänkte jag vara lite roligare än vad jag var i det förra inlägget kanske. Men ni förstår mig säkert. Man blir ju frustrerad när något sånt händer, såklart. I vilket fall så har jag nu bytit lösenord och pappa ska försöka få tag på någon support imorgon som kan hjälpa mig att återställa min mejl. Vore väldigt tråkigt och jobbigt om jag skulle vara tvungen att göra en helt ny mejl, så jag hoppas verkligen inte de.

Aja. Nu har jag precis skrivit klart lite inför ett läxförhör vi har på tisdag. Jag kommer knappt ha nån mer tid i veckan så jag var tvungen att göra lite på de idag. Nu ska jag diska och sen ska jag hoppa in i duschen innan det blir att åka iväg till Lindesberg för att gå på lite handboll. Det är kval nu till nån högre serie (kommer inte på vad den heter..) så vi tänkte åka och kolla. Sedan efter de kommer Elvira och sover hos mig för imorgon ska vi upp vid 6 och sedan bär det av mot Stockholm! Vi ska vara där under dagen och vara med på liveinspelningen för X-factor till hösten. Danny ska även vara gästartist där så jag är hur glad som helst!! Får jag chansen så ska jag prata lite med honom och ta ett och annat foto, de ni. ;) Haha. Så morgondagen ser jag verkligen framemot.

Vi hörs inget mer idag så jag slänger nog in ett inlägg imorgon kväll när jag har kommit hem från Stockholm.
Ha en bra kväll och en bra morgondag mina kära läsare! Puss puss!


Dessa brudar ska göra Stockholm osäkert.

Kommentarer
Postat av: ems

sv: jag kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde men jag fick krågla med en kod som skulle smsas till mig och kommer bara ihåg att det krånglade sjukt mycket men sedan fick jag tillbaka den iallafall. :P

2012-04-11 @ 10:07:42
URL: http://bookofems.blog.se
Postat av: Emma

VAFASIKEN har vi för läxförhör på tisdag?! :o

2012-04-11 @ 10:19:23
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: majsan

Precis dedär som hände mig med och jag fick göra en ny -.- <3

Alla kontakter och allt är kvar där, så irriterande...

2012-04-11 @ 10:26:43
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Emma Lannebrink

sv: Förlåt för ett sent svar, har inte hunnit svara på kommentarer. Ber verkligen om ursäkt!

Jaha okej. Va roligt :D

Tack, jag fortsätter kämpa!

kram

2012-04-11 @ 11:57:17
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0