Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Första och sista gången?


Inlägget skrevs : 2012-04-13
Klockan : 17:24:52

Oj, oj, oj. Inatt har jag dygnat med mina vänner Linn, Charlotta och Maja. Vi hade bestämt oss för att vara vakna till halv åtta imorse, och det var vi också. Efter att ha varit på Gustavsvik i 5 timmar igår som vi var så var vi rätt möra när vi kom hem och hade nog kunnat somna då. Men ickesanicke, bestämmer vi oss för något så fullföljer vi det också. Så vid halv åtta imorse sa vi godnatt till varandra och vaknade sedan vid halv ett. Tror alla sov som stockar alltså. Det gjorde i vilket fall jag. Detta var min första gång jag dygnar såhär, annars har jag bara varit uppe till 5-6. Kanske var min sista också..? Inget att rekommendera i alla fall.. Det är både psykiskt och fysiskt jobbigt. Hehe. Men jag lever ju några år till förhoppningsvis, så det kan väl bli så att det råkar bli nån mer gång.

Annars då? Jag ska gå ner till Konsum om en stund och handla lite grejer till tacos ikväll som vi ska äta. Mums! Det kan man aldrig få nog av. Sen blir det bara slapp framför Let's Dance och nog någon film. Vad ska ni göra?


Ph; Maja och jag från Nyår -11.


Kommentarer
Postat av: ems

ska nog mest bara slappa och plugga! :D vad ska du göra i helgen? :D

2012-04-13 @ 17:43:28
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Ja det hoppas jag verkligen, för hon sa INGET om det innan vi åkte, och det är isf hennes skyldighet att göra tycker jag! :) Så vi får se....

2012-04-13 @ 19:22:11
URL: http://onllyyemma.blogg.se/
Postat av: majsan

sv; Haha, ja men precis! Det är as gott :D



Jag kan nog inte vara med på tjejkvällen imorgon... Hade totalt glömt att vi får främmande för Mamma fyllt år, så jag kommer inte kunna bli med :/ Men det blir väl fler gånger.

Snygg bild föresten! ;)

2012-04-13 @ 22:19:29
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0