Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Elsas Värld


Inlägget skrevs : 2012-04-09
Klockan : 22:50:48
De senaste 3-4 timmar ungefär har jag spenderat mestadel av tiden framför datorn och Elsas Värld. Efter första avsnittet så blev jag helt kär och var bara tvungen att kolla vidare, så jag har tittat på hela säsong 1 nu hehe. Så grymt bra! Mina kompisar sa att det var väldigt bra men jag kom aldrig mig för att titta på de, men nu så. Har ni sett det? Så roligt också haha! Gaykompisen till Elsa alltså haha... Måste erkänna att jag nog är lite småkär i honom hihi. Så himla gullig och underbar. En sån skulle man ha, eller vad säger ni? Skulle ni vilja ha en gaykompis? Ni kanske har en redan? Tell me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0