Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen snö i Nora!


Inlägget skrevs : 2009-12-15
Klockan : 19:07:48
Imorse när jag skulle gå till skolan, så fick jag pulsa (stavning?) i snön. Vi har fått as mycket snö nu & äntligen säger jag bara! Så efterlängtad den har varit, hihi. I skolan idag så fick jag reda på mitt engelskaprov. Man var tvungen att ha 52,5 och jag hade 75 av 105. Så jag är jätte nöjd! :) Har varit på gitarr ikväll också. Gick väl rätt så bra. Har varit lite loj med gitarrspelandet nu, men helgen har varit väldigt full och jag har inte haft tid till att träna så hårt och mycket som jag egentligen måste göra. Det märkte gitarrläraren också faktiskt. (a) Men jag kommer igen!
Nu sitter jag här och inte gör speciellt mycket. Nåt fel på spotify och all musik som jag har, kan inte lyssna på nåt. ;s Lite trist, för sjukt tråkigt att sitta vid datorn utan musik... Menmen, pappa får fixa det där. Duscha sen ska jag också göra. Men nu ska jag nog checka bdb ett tag. ;) Hejdåhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0