Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Erika sötan idag.


Inlägget skrevs : 2009-12-21
Klockan : 11:35:35
Vaknade för 1 timma sedan. Har suttit här i soffan med datorn och kollat på Våra Bästa År. Har käkat lite frukost, men inte så mycket och jag känner att jag fortfarande är hungrig, så jag tror att jag ska ta lite mer hihi. Men Erika kommer om drygt 45 min, så jag får skynda mig lite, för jag har ju inte fixat mig eller nåt än. ;$ Så som sagt, nu måste jag sluta! Skriver väl senare idag/kväll eller nåt. Ha en trevlig dag & första dag på jullovet för er som har det som jag, thihi. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; haha, ja lätt! ;)

<3

2009-12-21 @ 15:15:33
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0