Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Går framåt med spelandet.


Inlägget skrevs : 2009-12-01
Klockan : 20:38:56

Kom hem från gitarren för drygt 20 min sen. Gick riktigt jäkla bra där! :) Går framåt för mig med spelandet. Håller på att lära mig olika spelgrejs som man kan använda i låtar sen oså. Det är väldigt roligt, jag älskar verkligen att spela gitarr har jag insett nu. Eller för ett tag sen, haha. :)
Och vet ni? Gustav, min bror kom in med en låt till mig nyss som han hade suttit ner och skrivit på. Riktigt bra var den! Kanske blir nån liten låtskrivare av bror min? Vem vet. ;) Kanske börjar spela han & jag tillsammans i framtiden? Ingen vet de heller! Han kan spela gitarr och jag sjunga, för han kan faktiskt också spela gitarr hah. Men kan lära han sjunga också, så kan han det med. (y' Thihi.

Nu ska jag snart logga ut oså. Ska nog ta nåt litet & sen måste jag dricka, för är hur törstig som helst! Imorgon har jag svenska prov då, nåt att se framemot. -.- Men det kommer nog att gå bra! Ha det så bra allihopa, vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; okej, men jag ska inte träna alls. "/<3

2009-12-02 @ 17:44:43
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; trött oså bara. ;p<3

2009-12-02 @ 19:47:47
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0