Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hitan & ditan, fram & tillbaka.


Inlägget skrevs : 2009-12-09
Klockan : 20:54:57
Träningen gick bra förut ikväll. Körde mycket skott & sprang mycket. Nu taggar vi match på lördag!!
Nu när jag är hemma, så sitter jag med datan i knät i sängen och kikar runt lite. Pratar med några på msn om allt mellan himmel & jord. Problem här & där, haha det är mycket alltså. Har själv problem, plus att "alla" andra också har det. Varför ska det finnas problem? Kan inte allt bara vara bra hela tiden... Det vore ju nåt alltså. :( Men om det skulle vara så, så tror jag ändå inte att det skulle se så bra ut. Eller vad tror ni? Det skulle nog vara rätt jobbigt de, att man inte skulle få ha några problem att fixa och reda ut oså. Haha, så tror jag i alla fall!

Mitt eget liv snurrar på. Det leker och busar med en som fan.
Men det är bara att försöka leva på & ta en dag i taget,
ta dagen som den kommer liksom.
Saknader, känslor, vänskap, sorger och vad det nu är...
Det är sånt som man får leva med.
Det är sånt som är i detta L I V som det kallas för.
Jag vet att jag klarar det, för jag är tillräckligt stark för att göra de!

Kommentarer
Postat av: amanda lindblom

Hahaha, ja visst är de ;)

2009-12-09 @ 21:46:20
URL: http://aamandalindblom.blogg.se/
Postat av: patrize

http://patrizeandersson.blogg.se/2009/december/glom-inte-veckans-blogg.html

2009-12-10 @ 16:51:51
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0