Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Julfilmstävling.


Inlägget skrevs : 2009-12-17
Klockan : 21:00:10
I skolan idag så hade vi julfilmstävling. Jag, Charlotta & Erika var ju med på filmen. Man skulle svara på frågor oså. Vi skulle kasta stövel och jag kom lätt längst! Höhöhö, NAAAAT. :') Det såg så jäkla kul ut när jag och Charlotta kastade, vi kom typ 2-3 meter. ;$ Erika kom 10-15 ungefär, hehe. Vi skrattade så vi vek oss också, det klippte dom inte bort, nejnej haha. Ja, kul var det att se! ;) Vi (7c) kom i alla fall 2:a, så vi är glada thihi.
Efter skolan så drog jag och Lisa till Öret. Hon skulle köpa julklappar, så jag fick vara lite sällskap. Det var trevligt- :) Har precis kollat klart på Bonde Söker Fru och nu ska hoppa in i duschen. Sen blire väl att sova antar jag. Imorgon... JULLOV!! Fan vad jag längtar. (L)

Kommentarer
Postat av: amanda ♥

sv: hihi okej :D<3

2009-12-18 @ 12:15:56
URL: http://amandawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0