Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Knäck & kola.


Inlägget skrevs : 2009-12-19
Klockan : 14:37:36
Blir inget snölekande med Josse idag. Hon tyckte att det gick bättre imorgon för henne, så vi tar det troligtvis imorgon då. :) Har även julkonsert med kören & en massa andra körer imorgon, men jag hinner nog med pulka åkandet också, hah. Senare i eftermiddag så ska vi baka knäck & kola, i alla fall knäck. Det är ju såå gott! :)
Jag är jätte sugen på att kolla på Sunes Jul och såna här andra gamla julfilmer, så jag tror att jag ska ladda ner några. Har inga hemma, så då får man ta till internet. (y) 
Har inte fixat mig eller nåt idag, liksom ska ändå bara vara hemma. På förmiddagen så har jag pluggat faktiskt. ;o Har en svenskauppgift över lovet, men nu är den nästan klar! Sen har jag slagit in paket också, hihi. Känns verkligen att julen snart är här. Så mysigt! :) Puss på er alla. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart laddar du ner filmer oså? tacksam för tips :)<3

2009-12-20 @ 11:07:22
Postat av: julia fälling

Svar till anonym: Du måste först ladda ner uTorrent för att kunna hämta filmer. Sen så går du in på TankaFett.com, sen så tror jag att du förstår. :)

2009-12-20 @ 11:30:09
URL: http://jagheterjjulia.blogg.sej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0