Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lucia imorgon, nervös ?


Inlägget skrevs : 2009-12-10
Klockan : 20:52:48

... JA, JAG ÄR NERVÖS! Jag ska stå med Maja inför drygt 450 elever och sjunga. Tänk om det bara skiter sig? Jag typ tappar texten, tappar rösten, händer nåt konstigt med rösten som det hände med den i onsdags?! Det kan ju göra de, jag vet ju inte. ;o Men jag får hoppas att det inte gör de, inte så stor chans att det kanske händer, men ändå haha.
Nu ska jag strax logga ut. Blir nog tvn ett tag, sen ska jag sova. Måste upp lite tidigare imorn, för ska vara vid församlingshemmet redan kl 7:30, så det gäller att jag inte är trött. ;$ Sov gott sen allihopa, pussen!


Kommentarer
Postat av: Elviralinden

Nen det kmr gå fint jag lovar :) <3

2009-12-11 @ 08:33:12
URL: http://elviralinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0