Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lucia.


Inlägget skrevs : 2009-12-13
Klockan : 19:52:55
Haft luciakonsert med ungdomskören i kyrkan förut ikväll. Var as varm, kunde knappt stå, svajade och yrade lite typ. Det är verkligen jobbigt när man står i en fullproppad kyrka, med ljus i hand och en massa andra som har ljus... Det blir jäkligt varmt alltså. ;o Men konserten gick rätt fort, så det var ju bra haha. Men trevligt var de i alla fall! :)
Nu har mamma fylt på badkaret med vatten och jag ska hoppa ner i de. Känner att jag behöver slappna av lite, för denna helg har varit FULLPROPPAD med saker. Helt sjukt mycket, har knappt haft några lediga stunder. Så jag måste få ta't lite lugnt nu, så att jag inte är helt slut i skolan imorn. :') Så nu ska jag kila! Men tänkte ladda in några bilder här innan jag kilar.





Lite bilder som jag har tagit idag :D
PUSS!

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; ja, klart man ska köpa något till dom! ;o

Men man vet inte vad, som du säger.

Men emelie brukar vara bra på sånt så hon får sköta det! ;)<3

2009-12-13 @ 20:38:19
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Joachim

Ja eller hur, kom igen nu alla nu får vi be till snö guden så vi får snö till julafton i alla fall:D

2009-12-13 @ 20:54:55
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0