Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nåt fel på headern...


Inlägget skrevs : 2009-12-26
Klockan : 12:44:30
Godmorgon! Idag vaknade man vid tjugo i tolv. Duschade precis efter jag klev upp ur sängen, och sen vart det att sätta sig vid tvn med lite fil och juice. Nu har jag gått ner till mitt rum, sitter här och bloggar lite. Om en stund ska jag gå ut och gå med mamma lite. Tror att vi ska ner till bandyplan, är nån bandymatch (ute bandy). Vad ska ni göra idag då? :)
Och det är nåt fel på min header. ;s Den syns i alla fall inte på min dator... Syns den på eran?

Kommentarer
Postat av: cilla

nej då inte vad jag kan se :) <3

2009-12-26 @ 15:08:52
URL: http://hannaceciliahakanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0