Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Nu jävlar!!


Inlägget skrevs : 2009-12-12
Klockan : 19:05:19
Maja & jag har tränat stenhårt nu alltså, för nu är det bara 1 timma kvar. Vi börjar att bli lite nervösa, men vi blir nog mer när vi väl kommer dit. ;) Men det kommer nog att gå bra! Det är bara att göra sitt bästa, för det är de enda man kan. :) Kommer nog att komma in en video här sen & en del bilder, men det blir nångång imorgon, för kommer inte komma hem förnst sent ikväll. Har mobilen med mig tror jag, men kommer nog inte svara, eftersom att jag kommer att ha fullt upp. PUSS PÅ ER, MAJA OCH JAG SER TILL ATT VINNA HELA SKITEN NU!

Hade ju innebandymatch förut. Vart asförbannad på slutet. Fick typ 7 varningar och när jag fick den sista, så sa han "om du inte skärper dig nu, så åker du ut!"... Hahah, okej. ;$ Jag var lite väl hård på slutet, men vafan, dom dömde så jävla fel alltså. Jag gick och pratade med ena domarn och verkligen sa till han att ni måste dömma bättre, för dom dömde bara åt oss hela tiden typ. Ibland var dom bra, men mestadel så var dom inge bra. -.- Man blir rätt störd på sånt, liksom så det är. Men jag fick ingen utvisning i alla fall. ;) Pallar inte att skriva mer, men det hände lite andra saker, men aja! Skitsamma, inge viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0