Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Roligt hade vi.


Inlägget skrevs : 2009-12-05
Klockan : 19:24:27

Först måste jag bara skriva lite snabbt om min & Gustavs "går kväll" hos våran kusin och hennes familj i Vedevåg.
På kvällen så spelade vi spel, åt god mat, pratade, skrattade, kollade på Idol och en massa annat! Hade det jätte roligt, som alltid med den familjen. :) Olle var så trött, men hann leka lite med han i alla fall. :') Max var lite piggare, men han är ju 3 år äldre än sin bror Olle så. Ingen utav oss tyckte att det var bra att Tove åkte ut ur idol. Hon & Erik ska stå i final, men nu vart det Calle & Erik. Om inte Erik skulle ha gått vidare, så vetefan va jag hade gjort alltså. Vi var as nervösa hemma i soffan, shit haha! Det var rätt kul. ;) Sen kollade vi på nåt galet roligt program på MTV tror jag det var. Dom skulle göra massa saker typ som att sätta in näsan i en fläkt, äta maskar och såna där äckliga/läskiga saker ni vet. ;s Det var så obehaligt att se på, men ändå så grymt kul, för dom som gjorde det fick inte säga ett skit. Inte skratta, inte prata, inte hosta... Inte nåt. Skulle aldrig jag ha klarat, men de gjorde dom. ;p Men i alla fall... Tack för kvällen & allt! Ni är guldvärda.

Orkar inte skriva så mycket om denna dag, för inte så mycket som har hänt. Har bara varit på stan med Tea ett tag oså. Har varit julmarknad i Nora idag och ska även vara det imorn. Får se om det är bättre väder då, för idag var det rena skit vädret, inte alls kul. -.-
Nu senare ikväll blir det nog att mysa i soffan framför Robinson och sen nån film som ska gå på 4:an. Kommer inte ihåg vad den hette, men mamma sa i alla fall att den skulle vara bra, så den ska jag nog titta på. :) Ni får ha det så bra, lev livet! En sak till bara... Fått en ny laptop, men samma, bara att vi böt ut den. Och nu har jag hittat webbkamera-programet också, så jag är rätt glad hihi. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0