Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vad händer för er på jullovet? :)


Inlägget skrevs : 2009-12-18
Klockan : 16:26:08
Vaknade för drygt 1 timma sen & lite mer. Var jätte skönt att sova. Sov i typ 2 timmar, det var nog bra för nu är jag inte lika trött längre och har inte ont i magen. :) Har suttit & tänkt på nu ett tag att det är ju jätte mycket som händer på jullovet för mig. På söndag är det julkonsert med kören, vet inte om jag ska vara med... Kanske. Sen ska jag in till Öret med Emma på tisdag, torsdag julafton, nästnästa tisdag åker vi till sälen (troligtvis då) och är där över nyår, göra slingor 4:e januari. Mycket mera tror jag det blir, men det är det här som är planerat. Men sjukt härligt med Sälen. Jag längtar sååå mycket! Längtar mycket till att få åka skidor, det ska bli kanon härligt. Backarna som är så fina, haha! ;p Så det ser jag framemot! :) Vad ska ni göra på jullovet då?

Kommentarer
Postat av: emmalindell.'

sv; ja, LÄTT! :)<3

2009-12-18 @ 16:55:39
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0