Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bättre & bättre.


Inlägget skrevs : 2009-11-21
Klockan : 17:40:19
Först vill jag bara säga att kvällen igår med familjen inne i Örebro var jätte mysig. Var ute och åt oså. (: Dom gick och "relaxade", men jag orkade inte för jag hade väldigt ont i armen och lite i kroppen oså. Sen kollade vi på idol också såklart, det fick vi ju inte missa! Reza åkte ut, lite surt tyckte jag. Hellre att Calle eller Tove skulle ha åkt ut, menmen.

Idag har jag spelat match i Åsbro. Det vart 2-1 til dom, men vi spelade bra! Det finns fortfarande saker som vi måste träna på och verkligen få till... Men vi blir bättre & bättre hela tiden. Ni ser ju matchsiffrorna. (y' Brukar oftast bli typ 10-1 eller nåt, men nu vart det 2-1. Så de tycker jag att vi ska vara glada för! :) Vi har match hemma mot dom i helgen, så då tar vi dom. Det kan jag nog nästan lova att vi gör, om vi är lika taggade & på som vi var idag. (y) Snart så kommer vänner & släkt till oss. Mamma ska ha kalas oså. Kanske drar ut med Lisa sen eller nåt, det får vi se. Annars blire väl datorn, tvn oså. Men nu måste jag klä på mig och fixa mig lite, för om 20 min kommer dom! Ni når mig på mobilen. (mp) Pusshej.

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; hääärligt! :)<3

2009-11-21 @ 19:50:25
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra spelat idag!

tyckte det var toppenspel nästan hela tiden

:)

2009-11-21 @ 19:51:36
Postat av: julia fälling

sv; tacktack! vem är du föressten? :)

2009-11-21 @ 21:30:52
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0