Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Julen är snart här, men inte än...


Inlägget skrevs : 2009-11-13
Klockan : 19:01:30
Hemma från kören nu. Sjöng massa julsånger såklart. Övade inför lucia :) Snart är ju julen här! Det går verkligen jätte fort. Jag längtar faktiskt en hel del... Speciellt till paket, julgran, julstjärna, snö oså. Är grymt mysigt! Men julen är inte här än, så jag får längta ännu mer & det är ju faktiskt också bra de... Att få längta lite ibland :)
Nu är jag i varje fall hemma och jag sitter och lyssnar på musik. Ska nog snart käka trorjag. Lisa sms:ar mig när jag ska komma bort till henne och gå med henne och Albin ner till idrottshuset. Blir att se innebandy med Lisa, Albin & Emma. Trevligt! Som alltid så når ni mig på mobilen. Har precis satt den på laddning, för den var helt urladdad. Så den är nog klar tills jag ska gå. Ha en trevlig kväll & rösta nu på Mariette i Idol, för jag missar tyvärr det ikväll. :( Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; älskar dig med!

ja, det var sjukt kul! :) Men vi måste verkligen ta tag i det här nu, och berätta för laget även om inte dom fattar så MÅSTE vi som var med på det göra det! :)<3

2009-11-14 @ 17:37:15
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmalindell

sv; Precis! :)<3

2009-11-14 @ 17:59:39
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0