Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Utvecklingssamtal.


Inlägget skrevs : 2009-11-30
Klockan : 17:27:46
Alltså, jag får seriöst damp nu. Min laptop funkar inte nu heller! Satte på den när jag kom hem, den funkade i drygt 20 min, men sen stängde den av sig & startade om sig av sig själv, men sen hann jag inte ens logga in knappt förnst den stängde av sig igen. Jag fattar inte vad den håller på med? Haha, som pappa säger och som det nog är... Datorer lever sitt egna lilla liv, mjo. :') Pappa har i alla fall ringt nån supporter nu och fått lite tips, så han ska kolla på den senare ikväll & förhoppningsvis få igång den så att den kan funka normalt. Palla att lämna in den liksom. -.-

Snart drar jag iväg på utvecklingssamtal. Första för 7:an, lite nervös är man väl. Men jag tror nog att jag kommer få bara bra "kritik", thihih. Här är man självsäker vet ni! ;) Är tvungen att hoppa över träningen idag, bara för utvecklingssamtalet då. Lite surt, för jag vill ju träna! ;( Men aja. Jag skriver mer sen när jag kommer hem. Glöm aldrig att jag finns på mobilen, 0768422870.

Kommentarer
Postat av: emmalindell

sv; haha, tror nog inte att du BARA kommer få bra kritik.. jag menar du är en av dom som pratar mest på svenska lektionerna iallafall. ;) Dom andra lektionerna vet jag inte hur du är.. ;p

haha! :)<3

2009-11-30 @ 17:33:39
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; haha ja det är sant!

2009-11-30 @ 17:52:48
URL: http://kjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0