Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vill inte bli sjuk...


Inlägget skrevs : 2009-11-26
Klockan : 18:46:07
Snart kommer Emma till mig. :) Blir att gå ner till idrottshuset med henne & kolla på innebandymatch. Elvira hänkar nog också med oss. (: Jag börjar få ont i halsen nu. Usch, jag vill inte bli sjuk. Har match på lördag, är kapten och den får jag inte missa. ;( Så jag får hålla mig varm nu. Ha mycket kläder på mig! Men nu ska jag fixa mig, så att jag är klar när Emma kommer, för det brukar jag aldrig vara. (a) Pusshej, nås på mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0