Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

19:15


Inlägget skrevs : 2010-12-02
Klockan : 19:15:29
Hej bloggen!
Skoldagen har varit fin, men seg. Som alla torsdagar är. Lektionerna är väl helt okej, men äter sent och långdag, liksom nej, inge bra. Man blir ju inte precis piggare eller något sånt utav de, menmen. Har i varje fall roligt! Hihi. Men vid halv fyra slutade jag. Stack hem då i kylan. Fruktansvärt kallt nu ute! Ska det behöva vara såhär kallt ? Tycker att det är lite för kallt faktiskt, litemycket för kallt faktiskt! Menmen, jag styr inte vädret så.
Ikväll har jag mest varit hemma. Men även varit med pappi och handlat lite mat och sånt. Är väl alltid trevligt. Nu ska jag och pappa plugga det sista på matteläxan som jag inte riktigt förstår, så att den blir klar någon gång. Blir väl Robinson sen antar jag.
Ha en fortsatt bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

min dag har också varit bra:)

jag har en outfit tävling på gång nu och det skulle vara roligt om du ville vara med:)

2010-12-02 @ 19:24:12
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: missay

ja visst är det sjukt. det är samma som med helgen, den går med sjukt fort!

2010-12-02 @ 19:42:01
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0