Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ingen ork till bloggen


Inlägget skrevs : 2010-12-14
Klockan : 18:19:42
Just nu så är jag inne i en period då jag har bloggtorka. Jag skriver bara för att jag ska, inte för att jag vill eller tycker att det är roligt. Och då är det väldigt svårt att blogga, att vara aktiv. Men jag känner såhär att jag tänker inte ta en bloggpaus, utan det får bli så att jag bloggar när jag bloggar helt enkelt, och så får vi se hur ofta/sällan det blir. Är det okej? Hoppas det i alla fall. För det är så jag tänker göra. Men fortsätt att kommentera, för även fast jag kanske inte skriver nya inlägg varje dag så kommer jag nog svara på era kommentarer jag får. Det tror jag absolut att jag gör!

Medans jag ändå är igång och skriver så kan jag väl säga såhär att skolan gick bra idag. Tisdagar är lite sega, men ändå rätt så roliga. Igår glömde jag berätta att jag fick reda på vad jag fick på mitt fysikläxförhör som jag/vi hade förra måndagen, och jag fick VG- (alltså gräns till VG typ, men ändå VG). Det blev jag glad för! Nu har jag bara en matteläxa, en spanskaläxa och en fysikläxa kvar innan det är jullov. Så otroligt skönt! Och otroligt skönt ska det bli att få lov! Efter allt slit i skolan nu... Men jag är jättenöjd över det jag har presterad denna höst. Även i sjuan förra året. Om man ska "lägga ihop" de som har varit hittills. Har aldrig fått nåt omprov eller omläxa (om man nu kan få omläxa?), vilket är rätt så bra, hihi. Det är bara att kämpa! Puss på er, vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: mickis

svar: jo det är bara bra. Har precis varit i den perioden jag inte orkar blogga.

Hoppas du kommer tillbaka snart.

kramar

2010-12-14 @ 19:00:47
URL: http://micaelaforssenmattsson.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. försökeer samla röster men d funkar inge bra<3

själv sötis?

2010-12-14 @ 20:47:13
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0